Skoro tu byłeś to zostaw po sobie jakiś ślad... komentarz bądź też obserwację ;).

Moi czytelnicy :)

środa, 31 lipca 2013

Projekt denko - lipiec 2013.

Cześć !!! Dziś przychodzę do was z projektem denko z minionego miesiąca. Dla tych, którzy nie wiedzą - polega to na tym, aby zużywać wszystkie produkty, które u nas zalegają i dążyć do tego by posiadać jeden z danej kategorii. Nazbierało mi się 6 produktów - nie wiem czy to dużo, czy mało :P. Życzę miłego czytania ;).

A oto zdenkowani:



1. Kamill, Intensive, krem do rąk i paznokci, 30ml.
Bardzo fajny krem.Miał przyjemny zapach i sprawdzał się tak jak powinien. Dostępny w wielu sklepach. Planuje o nim zrobić osobną recenzję. Z racji tego, że się polubiliśmy, kupiłam pełnowymiarowe opakowanie. 

2. Synergen, balsam do ciała ujędrniający z kofeiną, 400ml.
Balsam ten był dość wydajny. Może nie ujędrniał, ale nawilżał w miarę ok. Bardzo podobał mi się jego zapach. Dostępny tylko w drogieriach Rossmann. Nie wiem czy kupię ponownie (ale i tak pewnie nie mogłabym tego zrobić, ponieważ prawdopodobnie został wycofany).

3. Bebeauty, Spa, masło do ciała, lemon, z olejkiem z pestek winogron, 200ml.
Masło to było dość twarde, jednak pod wpływem ciepła palca topniało. Było średnio wydajne, ale rewanżuje to cena. Zapach był przyjemny, lekko orzeźwiający. Dostępne czasowo w Biedronce. Nie wiem czy kupię ponownie.


4. Synergen, antybakteryjne plasterki na wypryski, 36szt.
Bardzo fajnie się sprawdzają. Dostępne tylko w Rossmannie. Planuje zrobić o nich osobną recenzję. Kupiłam ponownie.

5. Under twenty, Anti acne, żel do mycia twarzy oczyszczająco - matujący, 200ml.
To już moje drugie opakowanie. Na początku mi pomagał, potem przestał. Był dość wydajny. Dobrze matowił i trochę ściągał skórę. Dostępny w wielu sklepach. Nie wiem czy kupię ponownie.

6. Garnier, Czysta skóra, Fruit energy, żel oczyszczająco - rewitalizujący, 200ml.
Kupiłam, go ze względu na dobre opinie na wizaz'u, jednak u mnie totalnie nic nie pomógł na wypryski. Prześlicznie pachniał i fajnie odświerzał, jednak nic poza tym. Był dość wydajny. Dostępny w wielu sklepach. Raczej nie kupię ponownie.

No i to by było na tyle. Mam nadzieję, że wam się podobało. A wy macie któryś z tych produktów? Co o nich sądzicie? ;)
Kosmetyczna Marzycielka.

27 komentarzy:

  1. ja też się muszę za moje denko wziąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A masełko jeszcze jest dostępne w biedronce? W jakiej cenie? ( odpisz u mnie w miarę możliwości - z góry dziękuje)
    I te plasterki mnie zaciekawiły bardzo prosiłabym o recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. recenzja plasterków już nie długo :) i zaraz postaram się odpowiedzieć

      Usuń
  3. sporo zużyłaś :) gratuluję :)

    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tymi plasterkami. :)
    Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem dużo zużyłaś :)
    Zapraszam pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie mam żadnego z tych produktów. Czekam na recenzję plasterków, bo chyba sie skusze. Jaka jest ich cena? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzję plasterków :)
    +możemy obserwować :)
    inspiracionesxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam żadnego z tych produktów. czekam na recenzję plasterków! :) Ale całkiem dużo zuzyłaś, wcale nie tak mało :)
    zapraszam, life--wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham 6! Ulubiony żel :D
    świetny blog! Obserwuje i licze na rewanż <3
    Dla mnie to bardzo ważne :)

    http://karo-karoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post :). (6) Ulubiony żel :).
    Zapraszam do mnie ♥.

    http://the-pink-eyeshadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnego z produktów nie miałam. Najbardziej chciałabym kupic te plasterki i trochę mniej ten żel z under 20.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam żel z under 20 :)
    Zapraszam: http://pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używam innych kosmetyków.
    Post fajny, miło się czyta.

    Obserwujemy?
    Odpowiedz u mnie.

    http://lovelyblogerek.blogspot.com/

    Pozdrawiam. ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam Cię serdecznie !
    Chciałabym poinformować, że nominowałam Twój blog do Liebster Blog.
    Odpowiedz na pytanka i podaj dalej :)
    Buziaki !

    http://od-niczego-do-pieknego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. O, a zastanawialam sie ostatnio nad tym zelem, ale w koncu go nie kupilam. moze nastepnym razem C:

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny blog.dodałem cie do obserwowanych.zapraszam na mój blog www.stankoos.blogspot.com.. i w miare mozliwosci prosze o dodanie do obserwujacych..pozdrawiam-stankoos.dziekuje..

    OdpowiedzUsuń
  17. Również mam te plasterki Synergen i u mnie też fajnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe denko :)

    Zapraszam do mnie w odwiedzinki:
    www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post. Krótko i na temat. Zainteresowałam się tymi plasterkami senergen i tym kremikiem z bebeuty

    OdpowiedzUsuń
  20. Ani jednego kosmetyku z tego denka nie miałam. Ten krem Kamill bym sobie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja osobiście uwielbiam wszystkie produkty U20 :)

    insignificantbaby.blogspot.com
    Zapraszam , jeśli się spodoba , zaobserwuj- odwdzięczam się w miarę możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. GDZIE JESTEŚ?! CZEEKAAAM <3 NA KOLEJNE POSTY ;***
    Pozdrawiam Sara <3
    http://urodapodlupa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ŚWIETNY BLOG C;
    ZAPRASZAM DO MNIE C; http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń