Skoro tu byłeś to zostaw po sobie jakiś ślad... komentarz bądź też obserwację ;).

Moi czytelnicy :)

czwartek, 25 lipca 2013

Moje produkty do kąpieli/ żele pod prysznic :) .

Cześć !!! Dziś, żeby odpocząć trochę od recenzji pokaże wam moje wszystkie produkty do kąpieli i żele pod prysznic :). Zanim przejdziemy do tematu, chciałam jeszcze raz podziękować za wyróżnienie w rozdaniu czerwonej filiżanki . Bardzo się z tego powodu cieszę :). Już niedługo jak przyjdzie wysyłka, pokażę wam co było w środku. No dobra, a teraz przejdźmy to tematu głównego. Ogólnie trochę tego mam, bo jakoś bardzo lubię kupować żele pod prysznic itd. Jako, że jest to post pokazowy nie będę pisać żadnych mini recenzji, tylko coś napomknę wam o każdym produkcie. Całość prezentuje się tak:


Produkty podzieliłam na te, które aktualnie używam i na te, które czekają w zapasie:

Aktualnie używam:


1. Original Source, płyn do kąpieli, czekolada i mięta.
Pewnie zastanawiacie się dlaczego używam tak ciężkiego czekoladowego zapachu w lato. Otóż na początku myślałam, że w tym produkcie będzie się przebijać zapach czekolady (ze względu na kolor, chociaż mięta na etykietce jest bardziej wyróżniona), a po otwarciu, ku mojemu zdziwieniu, przebija się mięta, co bardzo orzeźwia w lato. Za owy produkt z jego bratem mango i makademia dałam 10,99zł w Biedronce. :)

2. Palmolive, żel pod prysznic, róża damasceńska i piżmo.
Bardzo podoba mi się ten mocno wyczuwalny zapach. Ogółem produkt bardzo fajny. Dostałam w prezencie.

3. Dove, go fresh, energetyzujący żel pod prysznic, grejfrut i zielona trawa.
Żel ten jest rzeczywiście energetyzujący, Jego zapach jest dość intensywny. Kosztował 9,99zł w Tesco.

4. Dove, purely pampering, żel pod prysznic, mleczko kokosowe i płatki jaśminu.
Napisałam o nim recenzję - tu możecie się wszystkiego dowiedzieć ;).

Czekają w zapasie:


5. Original Source, płyn do kąpieli, mango i makadamia.
Za dużo wam o nim nie powiem, tyle, że zapach mi się podoba, bo jeszcze jak wiecie nie używałam. Tak jak mówiłam: razem z płynem czekolada i mięta kosztował 10,99zł w Biedronce.

6. Fruit kiss, energetyzujący żel pod prysznic, zapach goji.
Produkt ten kupiłam w Biedronce na przecenie za 3,49zł. Do złudzenia przypomina mi żel pod prysznic z Nivei. Jego zapach jest przepiękny. Jak przyjdzie kolej na niego i będę coś o nim wiedzieć to dam wam znać.

7. Dove, purely pampering, żel pod prysznic, mleczko migdałowe z hibiskusem.
O nim wspomniałam w haul'u

No i to już wszystko na dziś, jeśli chcecie jakąś recenzję to piszcie w komentarzach. A wy macie któryś z tych produktów? Jak się u was sprawdza?
Kosmetyczna Marzycielka.

46 komentarzy:

  1. ja mam mnóstwo specyfików pod prysznic... i wszystkich używam, tylko co raz to innego:)
    Przesyłka wysłana, mam nadzieje, że jutro będziesz ją miała. Pochwal się jak się podoba:D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne żele pod prysznic. Miałam jeden z dove. :D. Fajny blog. Obserwuje
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. niezła kolekcja:)

    pewnie, obserwuję i czekam na Ciebie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę sobie kupić Original Source ;)

    obserwuję

    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam żel pod prysznic z Original Source i się u mnie nie sprawdził a żele z Dove ślicznie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze żelu z original sourxce nie miałam, a co d dove to prawda :)

      Usuń
  6. Uwielbiam żele z Dove, w szególności za zapach ;D
    ii zaczynam obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo czekolada z mięta :) Chyba sobie kupię :)
    inspiracionesxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba wszystko używałam. Najbardziej lubię dove, ale i palmolive też jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekolada i mięta <33

    + obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten z dove żel pod prysznic, jest super ! ;)
    zapraszam do siebie ;)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. sporo tego masz ;D ja mam zaledwie jeden płyn do kąpieli i szampon ;D
    obserwujemy?

    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wlaśnie mówie za troche za duzo :p ale inni maja wiecej xd

      Usuń
  12. Bardzo ciekawe recenzje! Kilku z tych produktów używam :)
    Pierwszy raz wpadłam na Twojego bloga i muszę przyznać że mi się podoba, uwielbiam czytać recenzje kosmetyków etc.!
    obserwuję + liczę na rewanż x
    pozdrawiam :)
    ♡ » http://henrykstylowy.blogspot.com « ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwacja się zrewanzowałam, a co do posta to tu nie ma recenzji ;/ napisałam na początku, że tylko coś o nich napomknę...

      Usuń
  13. Dobry wybór ;)) też.często sięgam po te żele ;)) pewnie,że obserwujemy ,.dodaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog, ja już obserwuję :)
    http://my-crazy-life-vero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja używam dove i sobie je cenie ;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedynka najlepsza ;)
    możemy obserwować, ja już ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę się tego nazbierało ;) Interesują mnie te żele z Original Source ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne recenzje :)

    http://katty-katyy.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  19. dużo ich masz :D
    ja używam żelu pod prysznic z dove i jestem zadowolona :D
    obserwuję.
    http://liwss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka pokaźna kolekcja! ;) Zazdroszczę :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili: www.magia-testowania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dove <33
    Super blog!! Obserwujemy? :D
    vivir33.blogspot.com
    Ja już dodałam :*
    Komentarze mile widzane! :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja używałam Palmolive i Dove, obydwa mają piękne zapach, ale przepadam za żelami pod prysznic z Dove, ponieważ się wydają takie delikatne i idealne do skóry wrażliwej,a w dodatku pięknie pachną <3
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo cenie sobie dove, to moje ulubione żele ;)

      Usuń
  23. Ja nie miałam żadnego z tych:) Ale z chęcią wypróbuję:D
    Obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam Dove ;)

    gicia-zakrecona-laura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. też używam dove ♥

    obserwujemy? zapraszam thisisredfox.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Dove ♥
    fajny post i ogólnie bardzo podoba mi sie twój blog :)

    http://kolorowaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kosmetyczna Marzycielko proszę zrób Candy!

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety nie miałam ani jednego z tych żeli ;) Ale planuję kupić ten o zapachu mango i macadamia :)

    OdpowiedzUsuń