Skoro tu byłeś to zostaw po sobie jakiś ślad... komentarz bądź też obserwację ;).

Moi czytelnicy :)

piątek, 26 lipca 2013

Nagrody + Mini haul. :)

Cześć !!! Dziś przychodzę do was z postem, w którym pokaże wam ostatnio nabyte przeze mnie nagrody i produkty. Miłego czytania. ;)

Zacznę od wysyłki, która przyszła do mnie dzisiaj. Jest to nagroda za wyróżnienie w rozdaniu czerwonej filiżanki:


1. Eveline cosmetics, magia orchidei, bioenergetyzująca maseczka odmładzająca, 2*6ml.


2. Marion, Moc klejnotów, szampon z odżywką, do wszystkich rodzajów włosów, 10ml.


3. Loton, szampon kondycjonujący z jedwabiem, 18g.


4. Wibo, Express growth, lakier z zaawansowaną multi-witaminową formułą wspomagającą wzrost paznokcia, 8,5ml, nr 310.



5.  Simple beauty, mini, lakier do paznokci, (nie ma podanej pojemności, przynajmniej ja jej nie widzę :P), nr  246.



A teraz to co udało mi się wygrać na wyzwaniu smaku pepsi:

6. *puszka ''Pepsi''
    *pilka plażowa dmuchana


No dobra, kolej na haul kosmetyczny:



7. Nivea, odżywcze mleczko do ciała, skóra sucha i bardzo sucha, 400ml, 9,99zł, Biedronka.
Udało mi się kupić to mleczko w dość okazyjnej cenie :). Aktualnie czeka w zapasach. Już raz miałam i sprawdzało się fajnie.

8. Fruit Kiss, energetyzujący żel pod prysznic, zapach goji, 300ml, 3,49zł, Biedronka.
O nim wspominałam w poprzednim poscie. Cena była okazyjna :).

9. Bebeauty, body expertiv, gąbka do masażu, 0,89zł, Biedronka.
Kupiona dzisiaj. Zobaczymy jak się sprawdzi.


10. Synergen, żel przeciw wypryskom, skóra zanieczyszczona, 15ml, 5,99zł (promocja), 7,49zł (cena regularna), Rossmann.
Kupiony do kompletu z plasterkami. Zobaczymy jak się sprawdzi.

11. Synergen, plasterki antybakteryjne przeciw wypryskom, skóra zanieczyszczona, 36 szt., 7,99zł, Rossmann.
Sprawdzają się bardzo fajnie. Planuje zrobić recenzję. Opakowania pokazałam wam dwa, jedno jest nowe, a drugie czeka w projekcie denko.


12. Ziaja, Nuno, peeling enzymatyczny, cera zanieczyszczona, skłonna do wyprysków, 60ml, 9,37zł, Sklep firmowy Ziaja.
Do twarzy preferuję tylko peelingi enzymatyczne. Zobaczymy jak sprawdzi się ten.

13. Bell, lip care, sweet fruits, pomadka ochronna, (pojemność jest na pomadce, a ona na razie trafia do zapasów, więc jej nie otworzę), 1,99zł (promocja), 2,49zł (cena regularna), Biedronka.
Miałam już 3 razy tą pomadkę. Jest ok jak za tą cenę. Bardziej sprawdza się na jesień, zimę, gdyż w letnich temperaturach szybciej się topi.

I dziś to by było na tyle. Jeszcze raz bardzo dziękuję czerwonej filiżance za nagrodę. A wy macie któryś z tych produktów? Jak się u was sprawdza?
Kosmetyczna Marzycielka.

39 komentarzy:

  1. Super lakiery!
    Obserwuję :3
    Zapraszam http://enterandspace.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna notka ;) ciekawa jestem tego mleczka z nivea ,może sobie takie kupie ,hm.

    OdpowiedzUsuń
  3. ile kosmetyków :)
    cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne kolorki lakierów:) pokaż na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej!
    Ciągle coś wygrywasz ! :))
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://misiamisiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy ;D


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej fajne nagrody. Ciekawa jestem czy te plasterki i żel coś pomogą. Dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałyśmy tą samą zawartość nagrody niespodzianki ;)
    Gratuluję i Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Pozostaje tu na dłuzej i zapraszam do mnie :)

      Usuń
    2. A ten peeling to w Rossmannie raczej znajdziesz, albo nawet u mnie są w takich małych sklepach kosmetycznych :)

      Usuń
    3. u mnie w Rossmannach właśnie nie ma, a w mieście zero mniejszych drogeri.... :(

      Usuń
  9. Dobrze, że dotarło:D A jak zadowolona z przesyłki? Czekam na recenzje.

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak przetestujesz synegren to daj znać bo myśle właśnie nad kupnem ale są negatywy i pozytywy i sama nie wiem ;/
    obserwacja za obserwacje ? -dopisz u mnie
    hejtutajsandra.blogspot.com
    *jeśli długo bym nie zaobserwowała odezwij się w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję:D Chyba też powinnam zacząć brać udział w takich konkursach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kolorki lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. postaram się popracować nad moim uśmiechem ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdobycze ;) Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ten sam 1 lakier ;)
    http://take-moments.blogspot.com/2013/07/wspopraca.html
    klikniesz w baner sheinside po prawej stronie? to dla mnie mega ważne, z góry bardzo ale to bardzo Ci dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę tego dużo :)

    Nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje :)) śliczne kolory lakierów
    obserwuje już :)
    http://kolorowaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. 13 - mam tą samą pomadkę , jest świetna ; d ładne lakiery :)


    http://ondrematx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulacje. kolory lakierów boskie ^^
    zapraszam do mnie + obserwuję i liczę na rewanż :)
    life--wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorki lakierów są piękne :)
    Świetne zakupy.
    inspiracionesxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń