Skoro tu byłeś to zostaw po sobie jakiś ślad... komentarz bądź też obserwację ;).

Moi czytelnicy :)

piątek, 19 lipca 2013

Haul kosmetyczny lipiec 2013.

Cześć !!! Udało mi się napisać trochę szybciej niż zamierzałam. :) Dzisiaj przychodzę do was z haul'em z lipca tego roku. Postanowiłam go zrobić już teraz, ponieważ potem będą jeszcze do zrealizowania ulubieńcy i projekt denko, a jeśli coś dojdzie mi w tych ostatnich dniach to uwzględnie to haul'u sierpniowym. :) No cóż życzę wam miłego czytania :).

Trochę mi się tego nazbierało :D :


Większość produktów jest z dove, bo bardzo lubię i cenie sobie tą firmę, a akurat nie dość, że produkty były na promocji 3+1 to i tak same zostały jeszcze przecenione o dość dużo np. żele pod prysznic 500ml zamiast 15,99zł kosztowały 7,89zł.
Skorzystałam też z niektórych promocji z gratisami. :)


1. Dove, hair therapy, szampon intensive repair, włosy łamiące się z rozdwajającymi się końcówkami, 7,99zł (promocja),  13,99zł (cena regularna) / 350ml.
Słyszałam o nim dużo dobrego. Na chwilę obecną czeka w specjalnym koszyczku na swoją kolej.

2. Dove, hair therapy, odżywka intensive repair, włosy łamiące się z rozdwajającymi się końcówkami, 6,99zł (promocja), (ceny regularnej niestety nie pamiętam ;/ ) / 200ml.
Obecnie czeka tak jak szampon.

3. Dove, hair therapy, szampon z superlekkimi olejkami i olejkiem arganowym, włosy suche i puszące się, 7,99zł (promocja), 13,99zł (cena regularna) / 350ml.
Na razie jeszcze za krótko go używam, żeby coś wam o nim powiedzieć, ale za jakiś czas postaram się zrobić o nim recenzję. :)

4. Dove, hair therapy, odżywka z superlekkimi olejkami i olejkiem arganowym, włosy suche i puszące się, 6,99zł (promocja), (ceny regularnej niestety nie pamiętam ;/ ) / 200ml.
Kupiona do kompletu z szamponem. Napomknę coś o niej potem.


5. Kamill, Special, krem do rąk i paznokci, (ceny nie znam, bo był to gratis do kremu obok i nigdzie go też nie widziałam) / 75ml.
Aktualnie leży w zapasach.

6.Kamill, Intensive, krem do rąk i paznokci, 5,79zł (promocja), 7,49zł (cena regularna) / 100ml.
Na razie też czeka w zapasach. Raz miałam już mniejszą wersje, więc niedługo pojawi się jego recenzja.

7.Gąbeczka do twarzy, 3,99zł (cena regularna).
Kupiłam ją w Rossmannie. Na opakowaniu nie ma podanej konkretnej firmy. Na dzień dzisiejszy sprawdza się bardzo dobrze.


8. Nivea, nawilżający balsam do ciała, skóra sucha i normalna, 19,99zł (promocja), 24,49zł (cena regularna) / 400ml.
Jest to produkt dobrze rozsławiony. Planuje o nim zrobić potem recenzje.

9. Dove, purely pampering, żel pod prysznic mleczko kokosowe z płatkami jaśminu, 7,89zł (promocja), 15,99zł (cena regularna) / 500ml.
Moje ulubione żele. Szczególnie ta wersja przypadła mi do gustu. Później powinnam dodać jakąś recenzję na temat tego produktu.

10. Dove, purely pampering, żel pod prysznic mleczko migdałowe z hibiskusem, 7,89zł (promocja), 15,99zł (cena regularna) / 500ml.
Aktualnie jest w koszyczku z zapasami.


11. Perfecta, no problem, krem matujący, cera z niedoskonałościami, 7,19zł (promocja, wycofują ten krem z Rossmanna), ok.11zł (napewno ponad, nie pamiętam dokładnie) (cena regularna) / 50ml.
Kupiłam, bo akurat był przeceniony, a ja szukałam jakiegoś kremu na trądzik, więc postanowiłam go wziąć, ponieważ używałam już maseczki z tej serii i byłam bardzo zadowolona.

12. Ziaja, nuno, żel myjący antybakteryjny, cera zanieczyszczona, skłonna do wyprysków, 7,89zł (cena regularna) / 200ml.
Szukałam jakiegoś fajnego żelu na wypryski. Zobaczymy jak się sprawdzi.

13. Wibo, lip sensation, błyszczyk, nr 5, 7,99zł (cena regularna) / 5ml.
Na razie fajnie mi się sprawdza. Na jego recenzje też przyjdzie czas.


14. Soraya, sos skin, kojący żel po opalaniu, pierwsza pomoc po przedawkowaniu słonca, 10,49zł (promocja), ok.11-12zł (cena regularna) / 100ml.
O nim słyszałyście już ostatnio.

15. Soraya, sos skim, lagodzący balsam po opalaniu, 7,99zł (promocja) , (ceny regularnej niestety nie pamiętam) / 200ml.
O nim też wspominałam.

16. Dove, mleczko do ciała, skóra sucha, 9,99zł (promocja), 14,99zł (cena regularna) / 250ml.
Na razie za krótko używam, żeby coś powiedzieć.

17. Farmona, tutti frutti, peeling do ciała wiśnia i porzeczka, (ceny nie znam, bo dostałam w gratisie) / 120ml.
Aktualnie czeka w zapasach.

18. Farmona, tutti frutti, mus do ciała mango i brzoskwinia, 9,99zł (promocja) , (ceny regularnej nie pamiętam) / 275ml.
Bardzo fajny mus. Dość intensywnie pachnie. Jak dłużej potestuje to pojawi się recenzja.



19.a Bielenda, awokado, kompres nawilżający + maseczka ochronna, cera sucha i odwodniona, 1,59zł (promocja), 2,29zł (cena regularna) / 2*5g.
Raz już miałam i bardzo fajnie działa na cerę.

19.b Bielenda, ogórek i limonka, maseczka głęboko oczyszczająca + maseczka intensywnie nawilżająca, cera mieszana i tłusta, 1,59zł (promocja), 2,29zł (cena regularna) / 2*5g.
Nie działa tak jak jej rówieśnik, ale też jest ok.

20. Kamill, men, krem do rąk i paznokci, (próbka).
Wiem, że to krem dla mężczyzn, ale jestem ciekawa jak będzie działał.

21. Carex, antybakteryjny żel do rąk aloe vera, (próbka).
Przyda się na jakiś wyjazd. Mam go ze ''Skarb'u'' lipcowego.

I to już koniec. Mam, nadzieję, że wam się podobało. W tym miesiącu trochę dużo tego uzbierałam, ale z większości jestem zadowolona. To tyle na dziś.
Kosmetyczna Marzycielka.


32 komentarze:

  1. Wow, dużo tego ;) Nie miałam żadnego z tych produktów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo jest tego ja mam ten zielony krem z Kamil i też mam niebieski:) obserwujemy?
    http://nastolatkatoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, zaciekawił mnie ten mus. Ja też lubię Dove, ale ochcę się przestawić na kosmetyki bez SLES, więc nic nie kupię z tej firmy, Zeli do twarzy mam teraz dużo, balsamów też, więc chyba nic takiego nie kupię. Chociaż u mnie to różnie bywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo planuje zrobić recenzje tego musu, a co do sles'ów w dove to nie kazdy produkt je ma :)

      Usuń
    2. Nie wiedziałam, dzięki.

      Usuń
  4. Dziękuję za komentarz :)
    Zostaję z tobą na dłużej i myślę że ty z moim blogiem również :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Klaudia :*
    http://mindelsewhereee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam niedawno w Rossmanie żel pod prysznic nr. 10 koleżance na urodziny. :} Właśnie za 7,89 zł bo ta promocja była. Teraz ogólnie w wielu sklepach są przeceny.
    Zapraszam na konkurs, do wygrania nagłówek bloga. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog! :)

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. NIEKTÓRE RZECZY SAMA BYM ZGARNĘŁA DLA SIEBIE;)

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę koniecznie coś z tego wypróbować, widzę dużo produktów Dove! :)

    Zapraszam, miło by było gdybyś zostawiła komentarz, bądź jeśli ci się spodoba- zaobserwowała:)
    begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo tego. Napewno wypróbuję coś z tego. :D. Fajny blog obserwuję
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny ten haul kosmetyczny, też używam dove bo uważam, że ta firma jest dobra i fajne ma produkty :) Fajny post :)
    Obserwuje :*
    http://ondrematx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten żel do twarzy z Ziaji i jakoś mnie nie zachwycił , ale może u Ciebie się sprawdzi ;) mam też ten błyszczyk z Wibo , nie powiększa , ale naprawdę bardzo go lubię i mam nadzieję , że Tobie się też spodoba ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie .
    caat-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie rzeczywiście błyszczyk nie powiększa, ale jest fajny :)

      Usuń
  12. no no, trochę tego uzbierałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuję i liczę na to samo :)

    http://summer-summmer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny post.
    Ja osobiście bardzo cenię sobie firmę 'tutti frutti' :)
    zapraszam http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tego zestawu mam kosmetyki do opalania i po opalaniu Soraya. Bardzo dobrze nawilżają, chłodzą i ratują jak juz cos zepsuje :)

    OdpowiedzUsuń