Skoro tu byłeś to zostaw po sobie jakiś ślad... komentarz bądź też obserwację ;).

Moi czytelnicy :)

poniedziałek, 22 lipca 2013

Dove, Purely Pampering, żel pod prysznic, mleczko kokosowe i płatki jaśminu - recenzja :).

Cześć!!! Dziś przychodzę do was z recenzją żelu pod prysznic z Dove. Bardzo cenie sobie te żele, a szczególnie tą wersję, dlatego postanowiłam coś o niej dla was napisać. Niestety jakość zdjęć nie jest najlepsza, ponieważ robiłam je wieczorem, więc musicie mi wybaczyć :). No dobra, koniec już tego wstępu, życzę wam miłego czytania:


Opis producenta:
Pora na chwilę prawdziwej harmonii. Otocz swoje ciało słodkim zapachem mleczka kokosowego i eterycznymi nutami płatków jaśminu, zapewniając swoim zmysłom kojącą terapię. O piękną skórę i jej odpowiednie odżywienie zadba formuła NutriumMoisture.
 

Skład:
(nie mogę znaleźć nigdzie składu, a z wykonaniem zdjęcia mam problem, więc jeśli znacie jakąś stronę, która może mi pomóc to zostawcie do niej link w komentarzu :))


Cena: 7,89zł (promocja, Rossmann), 15,99zł (cena regularna) / 500ml.



Moja opinia:

Opakowanie:
Estetycznie i solidnie wykonane w ładnym prostym desingu.  Minusem jest otwarcie, ponieważ ciężko postawić je do góry nogami kiedy mamy końcówkę produktu.


Zapach:
Ładny, słodki, troszkę ciężki (no, bo w końcu kokosowy ;)). Ja lubię takiego rodzaju zapachy w zimę, albo po męczącym dniu przed spaniem, dla relaksu też jest jak najbardziej ok.

Wydajność:
Produkt jest bardzo wydajny. Taka wielka butla przy codziennym stosowaniu starcza mi na ok. 2-3 mies. Względem ceny promocyjnej jak najbardziej się opłaca.

Konsystencja:
Gęsta (dzięki czemu przy mniejszej ilości już pieni się tak jak powinna), nie przelewa się przez palce.



I najważniejsze działanie:
Żel nie wysusza, pozostawia skórę gładką i nawilżoną. Bardzo dobrze myje, da się nim nawet zmyć taki nie za mocny makijaż, nie powodując przesuszenia skóry twarzy czy też podrażnień. No ogółem nic dodać nic ująć :).


Podsumowanie:
+zapach
+wydajność
+konsystencja
+działanie
+/- cena (zależy czy jest promocja czy też jej nie ma)
+/- tak jak wspomniałam nie można go postawić do góry nogami
- nie zauważyłam

Ocena ogólna 5/5 !!!
Postawiłam tak a nie inaczej, bo akurat mi te aspekty pół na pół nie przeszkadzają.
Polecam!!! Warto kupić, szczególnie teraz na promocji.


I to tyle na dziś. Mam nadzieję, że podobała wam się recenzja. ;)

Kosmetyczna Marzycielka.

45 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na zamieszczanie recenzji kosmetykow na blogu. A akurat ten produkt dove bardzo lubie wiec dodatkowy plusik.
    Obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem dlaczego , ale jakoś te płyny kojarzą mi się ze świętami :) Obserwuję
    caat-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może ktoś z rodziny dostał na świeta :P a może ze względu na zapach ;)

      Usuń
  3. Wydaje mi się, że musi pięknie pachnieć :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję i będe wpadać częściej. C:

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki o zapachu kokosa :) Kiedyś używałam balsamu z Ziaji o tym zapachu i tak mi zostało to przyzwyczajenie, więc pewnie przy najbliższej okazji kupię ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To mój ulubiony żel ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię produkty z firmy Dove , ale tego jeszcze nie miałam . Możliwe że kupię. Fajny blog. Obserwuję
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli kupisz to daj znać jak się sprawdzi, dzięki, ja też obserwuję twojego :)

      Usuń
  8. Muszę zakupić ! :)
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam jakiś czas temu inną wersję zapachową. Działanie żelu oceniam bardzo dobrze, ale jego zapach - niekoniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna tematyka bloga ;) Będę zaglądać częściej;)
    Widzę, że nagłowek robiłaś sama ;) też na początku tak zaczynalam, potem znalazłam tę stronę pixlr.com/express
    Stworzysz tam idealny nagłówek, naprawdę polecam ;)
    A jeśli masz jakieś pytania w sprawie designu pisz do mnie na e-maila ;)
    Obserwuję ;*
    ruedeparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za informacje zaraz tam zajrzę, w razie co będę pisać :)

      Usuń
  11. jeszcze nie porbowlam tego produktu, ale chyba go sobie kupie
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuu, ciekawie kokosowo :D

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super masz bloga ♥ Bardzo lubię takie kosmetyczne blogi! :*
    Obserwujemy?
    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyobrażam sobie ten zapach :)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  16. akurat tego produktu nie używałam, ale bardzo lubię firmę Dove, więc może się skuszę ^^

    obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię zapach kokosa, może zakupię. :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię produkty Dove może kupię ? ;)
    zapraszam do mnie dopiero zaczynam i będę bardzo wdzięczna za każdą obserwację i każdy komentarz :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog i posty masz :) serdecznie pozdrawiam i skusiłaś mnie do zakupu ;) i cena wporzadku i nie tylko. Mam prośbe wiem ze dostajesz wiele tego typu komentarzy a raczej próśb czy mogłabyś zajrzec na moj blog zaczelam dopiero jestem tak poddekscytowana poniewaz to moj pierwszy blog :) ty za to masz go cudownego. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, wiem co to dla ciebie znaczy, sama przecierz zaczełam :)

      Usuń
  20. aaa zapomniałam : urodapodlupa.blogspot.com ah jestem tak zakrecona :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiscie, obserwuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. może się skuszę ;D

    www.DulcesCrujientes.blogspot.com + dodaj do obserwowanych jeśli Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog ;) Będę wpadać bardzo często i z przyjemnością obserwuję :)
    www.pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ŚLICZNY BLOG *___*

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    http://mywordola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń