Skoro tu byłeś to zostaw po sobie jakiś ślad... komentarz bądź też obserwację ;).

Moi czytelnicy :)

niedziela, 30 czerwca 2013

Trudny początek...

Z dniem dzisiejszym zaczynam prowadzić dla was bloga kosmetycznego. Będą pojawiać się tu recenzje, projekty denko, ulubieńcy miesiąca i wiele wiele innych.... Mam nadzieję, że ciepło mnie przyjmiecie i nauczycie się czegoś ode mnie, a ja od was oraz, że dołączycie do moich czytelników. Posty będę się starać dodawać mniej więcej co 2,3 dni. Na razie to tyle. Muszę postarać się to wszystko ogarnąć. Trzymajcie się!!!
Kosmetyczna Marzycielka. 

21 komentarzy:

  1. Powodzenia :)
    Obserwuję :D
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No to życzę powodzenia! I trzymam kciuki za początek. Wrócę, jak tylko pojawi się notka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :))

    Zapraszam do mnie na WAKACYJNE ROZDANIE :)
    www.aneczka84.blogspot.com - dział ROZDANIA

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, świetnie że zdecydowałaś się na założenie bloga, obserwuję i myślę, że się odwdzięczysz. Zapraszam ponownie do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w blogowaniu zatem :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. blogowanie jest super ;)
    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak sądzę, ale tylko wtedy kiedy są czytelnicy ;)

      Usuń
  7. powodzenia w blogowaniu, czekam na notkę ;)
    http://colorful--wardrobe.blogspot.com/
    http://swiat-w-moim-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia :) Będę stale obserwować i czytać tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomaranczka lub jak wolisz, Kosmetyczna marszycielko :) Mam do ciebie sprawę, nie chciała byś przypadkiem żebyśmy założyły sobie wspólnego bloga? Przemyśl to ;)
    http://pinkpinksweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem, bo teraz prowadzę dwa blogi, wiec ciężko będzie się zając jeszcze 3....

      Usuń
  10. Życzę powodzenia choć już trochę widac się wybiłaś ;)
    obserwuje ;)) i zapraszam do mnie - kala †

    OdpowiedzUsuń